Senaste nytt

SAS Webshopping

Varför skulle det inte funka?

Men varför inte köpa Presentkort direkt från Pressbyrån? https://www.saseurobonusshop.com/se/presentkort-pressbyran-150-sek

Det ger 70 poäng per 100 kr istället för 40 poäng på Sverigechecken
Jo absolut. Frågan var ju om man tror det funkar med deras presentkort? Annars känns det absolut som att Sverigechecken går. SL är ju inte en ”vanlig” produkt och precis som Maxxan säger slipper man ju gärna köpa andra saker där för 1000:-…

Försökt få svar från deras kundtjänst angående köpen hos div abonnemangsleverantörer. Skippar nog dessa framöver och fokuserar på elbolag och de som funkar! (Endast tellus autoregistrerades men den försvann, som flesta här vet). Både Comviq och Vimla har ej bekräftat köp.

28-30 Nov: Köp
5 Dec: Efterregistrering
4 & 8 Jan: Kontaktade support om två olika säljare
6 & 10 Jan: Svar om att det dröjer och ska undersökas
15 Jan: Nytt mail till Kundtjänst och försöker få svar
22 Jan: Nytt mail till Kundtjänst och försöker få svar
29 Jan: Nytt mail till Kundtjänst och försöker få svar

• Gilla
Reactions: Gus
Hur länge har det dröjt som mest för er att få köp från elbolagen registrade? Nu har det dröjt 12 timmar för mig och fortfarande inget mail. Oftast brukar jag få mailet inom några timmar.

Det var lite krångligt att signera avtalet med BankID igår, var tvungen att klicka på "tillbaka" några gånger. Kan det ha gjort att EuroBonus tappade spåret och jag halkade ut EuroBonus-loopen på något sätt?

Toppen