Varit på eventyrlounge varje månad i några år nu.Hälsningar från Eventyr lounge CPH.
Premiär för egen del. Hade tornhöga förväntningarKan åter igen konstatera att SAS har en bättre premiumupplevelse på Kastrup med kombinationen fasttrack och lounge. Fast positivt att Eventyr är efter passkontrollen helt klart.
Visa bifogad bild 161995
Jag flyger nästan alltid från T2 på ARN med BA/AY och har upplevt det frustrerande att inte kunna starta mina resor på Pontus loungen då jag tycker den är väldigt trevlig. Bussen har jag hört talas om men aldrig ”vågat” mig på och därför inte heller utforskat närmare. Är det smidigt? Var går bussen ifrån? Är det avgångar hela tiden?God morgon från Pontus Arlanda T5. Ska snart åka med AY802 till HEL för mitt sista TP-run till Lissabon. Tar bussen över till T2 strax.
![]()
Karta;Jag flyger nästan alltid från T2 på ARN med BA/AY och har upplevt det frustrerande att inte kunna starta mina resor på Pontus loungen då jag tycker den är väldigt trevlig. Bussen har jag hört talas om men aldrig ”vågat” mig på och därför inte heller utforskat närmare. Är det smidigt? Var går bussen ifrån? Är det avgångar hela tiden?
Perfekt, stort tack!Karta;
Ok, då är min enda datapunkt kanske inte så missvisande... Kändes lite sunkigt.Varit på eventyrlounge varje månad i några år nu.
ALLTID samma mat serveras. Thai gryta med kyckling, ris och chili sin carne. Det är så jävla dåligt. Vi snackar alltså flera år av samma "meny". Jag bor i Thailand men alltså come on.
Sen att man måste betala 50 dkk för en dusch är ju bara det skrattretande tycker jag. Den har inte ens varit rengjord efter förra gäster.
Utsikten är ju ett plus dock.
Annars är den skit jämfört med vad man får annars med oneworld emerald.