Samma för mig, uppgav personnummer och att jag saknade poängen. 30 sekunder senare var de insatta och jag tackade.Medarbetaren R kanske jobbade primärt med Prio medlemsservice och hade högre behörighet? Det hela tog under två minuter i chatten.
QP för Quantum Placet?
Visa bifogad bild 161821
Det har uppstått ett tekniskt fel när sammanställningarna för föregående månads köp skulle göras, därför har inte poängen kunnat sättas in som vanligt. SJ Prio håller nu på att samla ihop alla transaktioner där koden använts och man ska sätta in poängen så fort det är klart.
Nya förklaringar varje gång.Inga poäng, ingen manuell kreditering. Men en ny förklaring:
Skrev i chatten att jag bokade en resa med 2025 kampanjen där poängen inte registrerats och bad om en manuell kreditering, angav bokningsnummer och personnummer.Hur gör ni som får igenom manuell kreditering?
Kanske rena turen, men man undrar vad det är som skiljer...