Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Inga poäng, ingen manuell kreditering. Men en ny förklaring:
Det har uppstått ett tekniskt fel när sammanställningarna för föregående månads köp skulle göras, därför har inte poängen kunnat sättas in som vanligt. SJ Prio håller nu på att samla ihop alla transaktioner där koden använts och man ska sätta in poängen så fort det är klart.
 
Mina 2025-poäng har kommit in som de ska. Ingen koll på när det hände. Jag har inte varit i kontakt med kundtjänst. Resan, utan mig ombord, gick f.ö. mellan Bollnäs och Kilafors på nyårsdagens morgon.
 
OK, samma som jag, med enda skillnaden att de efterfrågar mitt medlemsnummer.

Har du svart nivå? Jag har, och kanske jag hamnar i en "speciell" kundtjänst. De brukar försvinna en stund och säga att de måste kontakta "Prio-avdelningen" och sedan nekar de göra något.
 
Toppen