Mattias Holmén
Medlem
Funderar på om inte Mr Holmen skrev detta för att smådjävlas lite…![]()
Nej inte alls. Jag är en av dem som väntar på poäng från Tellus
Funderar på om inte Mr Holmen skrev detta för att smådjävlas lite…![]()
Ska du driva garaget med ett simkort, eller menade du Telinet?![]()
Tänker samma, bestrider fakturan ifall poängen inte dyker uppOch nu kom en faktura från Tellus. Inte en chans jag betalar det utan att få poäng
Här tänker vi olika. Jag ser fakturan som en chans att få mina poäng. Utan faktura är det nog ganska hopplöst.Och nu kom en faktura från Tellus. Inte en chans jag betalar det utan att få poäng
Sista betalningen är slutet av januari. Jag väntar för att höra vad SAS och Tellus säger innan jag betalarHär tänker vi olika. Jag ser fakturan som en chans att få mina poäng. Utan faktura är det nog ganska hopplöst.
Svar från Tellus. De tycket det är fraud eftersom man har sagt upp abonnemanget. De kommer att kreditera fakturan. I min värld inte värt att tjata om. Men jag gissar att Tellus är less på SAS och tvärtom.Sista betalningen är slutet av januari. Jag väntar för att höra vad SAS och Tellus säger innan jag betalar
Då får man se över sina villkor nästa gång. Hedvig m.fl fick också göra det och lära sig den hårda vägen.Svar från Tellus. De tycket det är fraud eftersom man har sagt upp abonnemanget. De kommer att kreditera fakturan. I min värld inte värt att tjata om. Men jag gissar att Tellus är less på SAS och tvärtom.
Det de verkligen lär sig den hårda vägen är att jaga nya kunder i form av otrogna poängjägare hos SAS Eurobonus är helt meningslöst. SAS måste därför själva hjälpa till med villkoren om de ska locka samarbetspartners i framtiden.Då får man se över sina villkor nästa gång. Hedvig m.fl fick också göra det och lära sig den hårda vägen.