Senaste nytt

SAS Webshopping

SAS har svarat ang Tellus.
"Kan se ordren er annulleret af butikken. Undersøger lige med dem om det er en fejl eller hvad årsagen er hertil."

Jag sa upp abonnemanget 20 dec och fick följande svar från Tellus " Ditt nummer xxxär nu avslutat ifrån 2024-12-31

Tänk på att du betalar för hela den sista månaden hos oss. Väljer du att flytta i början eller mitten av månaden så återbetalar vi dig inte för resterande dagar i månaden. "

Förslag till andra, väntar tills du fått och betalat 1 månad innan du säger upp även om det innebär att du måste betala 2 månader". Jag har fortfarande inte fått någon faktura från Tellus så det kostade iallafall inget.
Har fått samma svar. Trots att jag inte sagt upp abonnemanget ännu. Har svarat SAS att något blivit fel då jag tecknat abonnemang som fortsatt löper vidare. Får se vad de svarar.
 
SAS har svarat ang Tellus.
"Kan se ordren er annulleret af butikken. Undersøger lige med dem om det er en fejl eller hvad årsagen er hertil."

Jag sa upp abonnemanget 20 dec och fick följande svar från Tellus " Ditt nummer xxxär nu avslutat ifrån 2024-12-31

Tänk på att du betalar för hela den sista månaden hos oss. Väljer du att flytta i början eller mitten av månaden så återbetalar vi dig inte för resterande dagar i månaden. "

Förslag till andra, väntar tills du fått och betalat 1 månad innan du säger upp även om det innebär att du måste betala 2 månader". Jag har fortfarande inte fått någon faktura från Tellus så det kostade iallafall inget.
Samma svar (från SAS), får se vad Tellus svarar senare!
 
Har fått samma svar. Trots att jag inte sagt upp abonnemanget ännu. Har svarat SAS att något blivit fel då jag tecknat abonnemang som fortsatt löper vidare. Får se vad de svarar.
Fick också det svaret och har meddelat att jag aldrig varit kund innan samt ej sagt upp abb. ännu, SAS skulle ta det vidare och undersöka.
 
Det här stämmer inte alls va? Det SAS skrev i dagens utskick. Kan bara hitta "10.000 Eurobonuspoäng" överallt om man följer SAS länk.

1736254034569.png
 
En bekant rapporterar detta till mig idag.

”Tellus säger att man måste ha abonnemanget i 12 månader för att få EB poäng.”
Helt klart en efter konstruktion. Tror knappast de har möjlighet att ta tillbaka poäng om det ges efter typ 2 månader och man senare säger upp abonnemanget efter 3. Och det står ju självklart ingenting om det när man beställer. Och det finns de som har sett det försvinner trots att de inte har sagt upp ännu.
 
Helt klart en efter konstruktion. Tror knappast de har möjlighet att ta tillbaka poäng om det ges efter typ 2 månader och man senare säger upp abonnemanget efter 3. Och det står ju självklart ingenting om det när man beställer. Och det finns de som har sett det försvinner trots att de inte har sagt upp ännu.
Funderar på om inte Mr Holmen skrev detta för att smådjävlas lite… ;)
 
Toppen