Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Ah, nu trillade kanske poletten ner på mig. Det är en gång per EB-kvalificeringsår inte per Concious Traveller kvalificeringsår...

Ah, nu trillade kanske poletten ner på mig. Det är en gång per EB-kvalificeringsår inte per Concious Traveller kvalificeringsår...
Men det stämmer nog inte heller. Jag kollade videon direkt när programmet började, dvs cirka ett år sedan. Är nu inne på både nästa EB (Aug/Sep bryt) och CT qualiperiod (CT quali är kalenderår för alla), och kan ändå inte se länken även om jag ser alternativet.

Var det kanske meningen att ta bort den, men det glömdes efter nyår? Eller att det skulle vara en gång per medlem, men man har skrivit fel+f:at upp att stänga det efter nyår?

Syftar detta på steget för biobränsle som endast kan fås en gång per kvalificeringsperiod baserat på ens medlemsår, eller Conscious Traveler bonusen som endast kan fås en gång per medlemsår?

Jag syftar på steget (man får om man tittar på videon).
Alla stegen nollades ju vid årsskiftet och jag uppfattade först att man skulle kunna få ett steg för videon igen direkt efter 1/1.

Jag lyckades se filmen den 1/1 och sen beställa tvättlappar, jäklar vd det ska tvättas i år. :D
Min period går ut 28/2 och jag behöver dom 5000 poängen till statusen.

IMG_0677.jpeg

Nu hade jag 27 steg förra året, så det kommer nog att lösa sig, men det stör mig enormt när det fungerar för vissa men inte andra. Kollar jag i profilen har jag en länk som bara leder tillbaka till samma sida.

Screenshot_2025-01-06-09-59-53-19_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Toppen