Uppdaterar: ringt BA 3 gånger och skickat kanske ett 17 tal mail och 4-5 samtal till Entercard.
Fortfarande 2 konton, när jag säger upp BA kreditkortet kommer jag aldrig röra någonting Entercard/Swedbank bank-/kreditkort igen![]()
Cirkusen fortsätter.... Ringde till BA idag igen och fick tala med en trevlig engelsk kvinna (Finns det svensk support, närmaste jag kommit är norsk!) påtalade vad problemet var och hon skulle skicka mina detaljer till personerna som som var ansvariga över att sätta ihop konton. Vilket jag hört förut. Får se om det lyckas den här gången.
Men då dimper det ner ett mail från Entercard. Och nu blir jag förvirrad, är det Entercard eller BA som bråker egentligen?
Först vill jag beklaga den långa handläggningstiden. BA har och har haft mycket långa svarstider.
Vi har sänt uppdraget till BA att sammanslå dina medlemskonton, så att vi kan sända aviosen till ett aktivt konto. För att kunna genomföra en sammanslagning behöver dina medlemskonton vara identiska.
Vi har därför fått denna information från BA:
"Unable to merge because both accounts have different email addresses"
Det det var konstigt om något tycker jag, för det första går det inte att ha samma email på båda kontorna. Ingenting jag kan göra ialla fall... Börjar bli lite trött
Sagan fortsätter