Businessclass.se loungen 2024

SAS CPH Guldloungen väntar på SK1424

img_1056-jpeg.159878

Hej från OSL. Pegasus……..ska idag provas för första gången. Enbart för bättre logistik i Istanbul. Köpte oss in på OSL för 445kr. Men det är vad en räkmacka med öl kostar här.

Hälsningar från någon no-name lounge här på SGN.

Flyger MF till TSA via XMN på separata biljetter.

Fick en lounge voucher till VN loungen, men nekad som förväntat pga SK status, supervisor vandrade mig hit istället.

Hilsen fra SAS Gold CPH. Om några timmar åker jag hem med SK1408 men dessförinnan blir det jobb och förtärande av bl a lunch bestående av pulled turkey och chicken masala.
20241203_121136-jpg.160042

fcx skrev:Varma hälsningar från Senator FRA A. På väg hem efter en weekend i staden. Jag kan absolut rekommendera Frankfurt City aom destination för den som är hobbybotaniker, eller intresserad av vuxengymnastik (mot betalning). Själv tror jag att jag väntar ett tag till nästa besök.Visa bifogad bild 159339Klicka för att utvidga...
Håller med, centrum är ingen höjdare.

Hej från Garuda inrikeslounge på Bali.

Jag ska till Jakarta med Garuda i en B737-800.

En biljett i Businessclass köpt med KLM poäng. Synd att jag missar SAS utmaning för 1 miljon poäng hade suttit fint.

Riktigt bra premium incheckning. En fin lounge med bra utbud förutom alkohol.

img_0985-jpeg.160185

img_0986-jpeg.160186

img_0986-jpeg.160187

Idag tre SAS frukostar

SAS ARN guld väntade på SK481 till OSL

img_1075-jpeg.160189

Dagens näringsrika frukost ombord på SK481

img_1884-jpeg.160190

SAS OSL guld loungen väntar på SK4697 till LPA, trevligt med variation och åta utländsk frukost

img_1076-jpeg.160191

Tack SAS att man inte behöver gå hungrig ombord.

**drumroll** jag kom in i VN loungen i HAN på ett SK Elite Plus!!

Vart nekad i Ho Chi Minh för någon dag sen…

Datapunkt:

Nekad, (eco)MF + SK ELIP i SGN

Godkänd,(eco) VN + SK ELIP i HAN

img_1107-jpeg.160219

caberg skrev:Nekad, (eco)MF + SK ELIP i SGNGodkänd,(eco) VN + SK ELIP i HANKlicka för att utvidga...
Jeg tror det beror sig paa om du rejser videre fra SGN indenrigs paa en ny billet/PNR kommer du naeppe ind. Fra HAN har du formentlig en Skyteam connection videre ud (eller ankom udefra med Skyteam og flyver videre indenrigs?)?

Back