H4ipM8adRg9nvkRu
Medlem
Hej alla kära Eurobonusvänner!
Det har kommit till vår kännedom att en del av våra kunder inte fått Eurobonus-poäng i samband med att de betalat fakturor i Billo. Exakt från vilket datum poängen uteblivit vet vi inte, men vi tror att det gäller transaktioner från den 6:e eller 7:e november.
Efter utredning har det visat sig att det är vår betalningsterminal som har uppdaterat Billos MCC (Merchant Category Code), vilket innebär att SAS Eurobonus Mastercard får signaler som gör att deras system inte delar ut poäng till er som drabbats. Leverantören har bekräftat att detta skall åtgärdas under dagen.
Vi vet fortfarande inte om ni kommer få poängen av SAS, men oavsett har vi fattat beslut om att ni får tillbaka serviceavgiften (1,19 - 1,49% av fakturabelopp) av oss.
För att få tillbaka serviceavgift hör ni av er till Billos kundservice och uppger vilka fakturor det gäller, så ser vi till att kreditera er.
Mvh
Billo
Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.