Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Är inte status match längre aktivt? Det står att det ska pågå fram till 30e november, men väl inne på länken står det att kampanjen int elängee är aktiv men att jag kan skriva upp mig på en intresseanmälan?

EDIT: såg nu att Lufthansas slutade tidigare än vissa andra inom star Alliance.
Ja den kom ju ut före dom andra också. Däremot har man fram till 30e nov på sig att flyga dom legs som behövdes hos LH

Exakt den som du länkade ovan. 27/11 :)
Insåg idag att jag varit klantig och att jag inte har en genomgående biljett (bokade via nån onlinebyrå) och att jag dessutom inte hittar mitt M&M-nummer i bokningen (trots att jag la till det när jag köpte resan) och kan inte lägga till det i incheckningen - så jag är bokad på mittensäte, eftersom det kostar att byta.

Är du smartare och har löst det? Annars får jag väl unna mig köpesäte för 70 spänn/väg :).
För man verkar inte kunna använda Lufthansa-appen för check-in? Den hittar ingen bokning hur jag än gör.

Insåg idag att jag varit klantig och att jag inte har en genomgående biljett (bokade via nån onlinebyrå) och att jag dessutom inte hittar mitt M&M-nummer i bokningen (trots att jag la till det när jag köpte resan) och kan inte lägga till det i incheckningen - så jag är bokad på mittensäte, eftersom det kostar att byta.

Är du smartare och har löst det? Annars får jag väl unna mig köpesäte för 70 spänn/väg :).
För man verkar inte kunna använda Lufthansa-appen för check-in? Den hittar ingen bokning hur jag än gör.
Lufthansagruppen tillämpar gratis sätesval vid incheck.
"These seats are allocated free of charge at check-in. You can, of course, reserve seats for your family in advance for a fee to ensure that you are all sitting ..."

Lufthansagruppen tillämpar gratis sätesval vid incheck.
"These seats are allocated free of charge at check-in. You can, of course, reserve seats for your family in advance for a fee to ensure that you are all sitting ..."
Du kan inte välja fritt som statuslös. Du blir tilldelad ett säte gratis men vill du ändra det tillkommer avgift.

Toppen