Senaste nytt

Dubbla nätter med Strawberry, boka 5-7 november 2024

Jag har aldrig lyckats avboka bonusnatt online ändå, som om du ringer till kundtjänst kan du ju fråga innan du ber dom att boka av?
Jo… naturligtvis. Det var väl det att jag ville slippa ringa om det inte behövdes… och så undrade jag mest om något ändrats på funktionen på hemsidan. I mitt fall så får jag ändå in fler poäng i nästa vecka, så kan lika gärna vänta några dagar…

Jo… naturligtvis. Det var väl det att jag ville slippa ringa om det inte behövdes… och så undrade jag mest om något ändrats på funktionen på hemsidan. I mitt fall så får jag ändå in fler poäng i nästa vecka, så kan lika gärna vänta några dagar…
Det var väl senast imorgon om syftet var att få fler kvalificerings-nätter?
Skicka PM med hotell och datum så kan jag kolla åt dig om det är ett 10-20k poäng-hotell. Sitter själv på 20 028p just nu så är redo att säga upp MC nu..

Det var väl senast imorgon om syftet var att få fler kvalificerings-nätter?
Skicka PM med hotell och datum så kan jag kolla åt dig om det är ett 10-20k poäng-hotell. Sitter själv på 20 028p just nu så är redo att säga upp MC nu..
Tack för erbjudandet, men orkar inte krångla :).. Kommer nog att uppnå Platinum ändå, kanske lite senare bara.

Bumpar tråden. Hittade detta i flödet, samt på hemsidan:

"Boka en hotellvistelse och se när din medlemsnivå skjuter i höjden! Nu räknas nämligen varje natt som du bor hos oss som 2 kvalificerade nätter vid bokningar som genomförs senast 7 november 2024, kl. 23:59. Ta en genväg till nästa medlemsnivå – men glöm inte att vara inloggad på ditt medlemskap när du gör din bokning.
  • Gäller bokningar 5 - 7 november 2024
  • Gäller vistelser 11 november 2024 - 1 april 2025
  • Gäller alla webb- och appbokningar på samtliga hotell och rumstyper, förutom på Copperhill Mountain Lodge, Farris Bad, Kämp Hotel, Icehotel, Lily Country Club, Sommerro, St George, Strömstad Spa & Resort och Yasuragi."
Kom lägligt om man sitter med Guld + deras Mastercard, samt funderar på vad man ska göra när dom går över till Spenn den 19/11. Går ju att förlänga statusen ytterligare ett år med några övernattningar och sedan får man se vart förändringen till Spenn leder.
Obs. Har koll på era dubbel nätter.
Min vistelse i helgen gav endast en natt. Har skrivit till support. Konstigt att det ska alltid sturula med kampanjer hos Strawberry

De verkar sätta detta i system och man måste själv kontrollera allt
Jag fick faktiskt rätt antal nätter (2x kampanj) och rätt antal poäng för spend med mitt MC i förra veckan… dock checkade jag in i appen, vet inte om det kan ha spelat in eller om jag bara hade tur.

Toppen