SAS borde investera i en egen FastTrack på ARN, med ingång där mellan Check-In Automaterna och Diskarna, så man kommer ut kring E-piren, med direkt access till Lounge och SAS Servicedisk. Jag skulle inte bry mig ifall det gjordes med gamla maskiner som kräver att man tar ut dator och vätskor, det vore ändå bättre än hur det är idag. Dessutom så borde bli över sådana maskiner när man till slut stänger Security på T4. #önsketänkande.Borde skicka Arlandas gäng i fast track på kurs där nere. Inte bara är det mer korrekt skött i Danmark, dessutom lyckas de i nio fall av tio vara trevliga. Tror en hel del kommer med senioriteten på de anställda. I Stockholm är det inte många som inte hunnit mer än att antingen precis fått ett pass, eller tagit av sig studentmössan, den egna osäkerheten tas då ofta ut som överdriven nitiskhet eller aggressivitet.
Har sett två uppgifter omHar inte varit i Hilton loungen Muc på mer än ett år++ lounge värdinnan känner igen mig direkt.
Helt galet...
Visa bifogad bild 158712
20:30 var det idag...Har sett två uppgifter om
När ”fikat” plockas bort på kvällen, 20 och 20.30. Vet du vilket som stämmer ? Vi landar 20.05, förhoppningsvis enbart med handbagage, finns det ngn chans att vi hinner förbi?Ska bo där onsdag kväll.
Tack för snabb info20:30 var det idag...
Aj, bra att veta då jag är där om en timme..Hej från en överfull Business lounge MUC H-gates, inte en sittplats så långt ögat når. Tur att BR072 avgår snart så jag gör helt om och väntar i gaten.