Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Jag trodde att denna resa borde vara ok, utan visum. Men nu blir jag nojjig...
Allt på 1 biljett
BKK-CAN-XMN, nästa dag XMN-TPE
Stopp i XMN måste vara ok med 24-timmarstransit, men blir det problem med transfer i CAN?
Genomgående biljett kanske upp till immigrationen. Separata knappast. Hade aldrig chansat.

• Gilla
Reactions: hco
Jag trodde att denna resa borde vara ok, utan visum. Men nu blir jag nojjig...
Allt på 1 biljett
BKK-CAN-XMN, nästa dag XMN-TPE
Stopp i XMN måste vara ok med 24-timmarstransit, men blir det problem med transfer i CAN?
Ser inga problem, internationell transfer är okej i CAN och du kommer inte att lämna XMN regionen med 24 timmar transit.

Det verkar omständigt med transfer i CAN enligt denna förklaring, se 13.2 i https://www.britishairways.com/jba/cz/en/tourguide/faq/airport/en_gb_free-zhongzhuan.shtml

Transfer desk verkar kunna lösa allt åt en.

Last edited:
Vart i Kina? Om folk ska kunna ha nytta av dina inlägg här gällande visum i Kina är det nog bra om det bygger på fakta och inte känsla.
Känsla! Lägg ner nu. Kina = HKG-PVG-CAN-BKK två separata biljetter. Du var lika envis om Saudia. Du vet inte och har ingen aning om det är rätt eller fel.
Det är sista gången jag kommer kommentera Dina inlägg som är bara bortkastad tid för mig. Ha en bra dag.

Känsla! Lägg ner nu. Kina = HKG-PVG-CAN-BKK två separata biljetter. Du var lika envis om Saudia. Du vet inte och har ingen aning om det är rätt eller fel.
Det är sista gången jag kommer kommentera Dina inlägg som är bara bortkastad tid för mig. Ha en bra dag.
Du kan flyga HKG-PVG-CAN-BKK utan visum bara du lämnar Kina inom 24h. Vad menar du inte går?

Toppen