Johans00
Medlem
25% Rabatt på Arlanda express med koden AEX25, bra tillfälle att köpa ett gäng!
www.arlandaexpress.se
Skånetrafiken som är paranoida. Kan få samma ibland på 42:- biljett.Hade lagt in mitt SAS MC i Skånetrafiken igår, när jag ville köpa en biljett Malmö-Kastrup vill den förstås ha bank-id.
Frågan jag tänkte, är priset för högt på resan dvs 150kr eller vill någon ha koll så att jag inte flyr Sverige?![]()

Det betyder att du använder av gränsen 10k/24h precis som med Betalo eller liknande. Men poäng brukar man få ändå.köpte presentkort från GoGift, då stod det ”cash withdrawal” i appen.
Kan inte minnas om det gjort det tidigare.
Betyder det att jag inte får några poäng?
Ah, just det, det där känner jag igen. Men är det nytt på GoGift och gäller gränsen även Zupergift numera?Det betyder att du använder av gränsen 10k/24h precis som med Betalo eller liknande. Men poäng brukar man få ändå.
Alternativt så är det Swedbank som är paranoida vilket jag själv tror mer på.Skånetrafiken som är paranoida. Kan få samma ibland på 42:- biljett.
"Visst var det en 13 tums Pro med 2TB disk du behövde för att läsa Facebook?" ;-)Det är ju aldrig bra att farsan haft sönder sin iPad... men om det är en helg han ska ringa och be mig beställa en ny till honom så kan jag faktiskt tycka att det var bra att det var denna.![]()