Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Då gick det till slut att lägga in Xiamen Airlines i befintlig reward bokning.

Bara att boka inrikes med China Eastern (vilket är billigt) , där bokningsklass synes på deras hemsida dessutom, sedan är pusslet klart. :)

Har bokat med 14 bolag nu, bara AE och/eller AF kvar som blir lättare o ströfixa. Satt en och en halv dag o letade o pysslade. Återkommer snart med rutten, ett tips om man vill hem från Asien billigt o det passar med rutten, BKK-LGW med china eastern låg på 250 dollar när jag bokade i början av dec.

Har bokat med 14 bolag nu, bara AE och/eller AF kvar som blir lättare o ströfixa. Satt en och en halv dag o letade o pysslade. Återkommer snart med rutten, ett tips om man vill hem från Asien billigt o det passar med rutten, BKK-LGW med china eastern låg på 250 dollar när jag bokade i början av dec.
Men det är ju jätte långt i ekonomi.

Någon annan som har haft problem med att få med sitt Eurobonusnummer när de bokar med Garuda? Försökt googla lite men hittar inte någon annan som har samma problem som mig. Jag får upp detta felmeddelande när jag trycker vidare från steget där man fyller i sina uppgifter "Sorry, there was an error with your input. Please try again". Om jag inte fyller i mitt Eurobonus går det bra att komma vidare. Vill helst ha med det i bokningen från början. Någon som har något tips? Har testat både i Garudas app och på hemsidan med olika web-läsare. Har även provat att skriva in det med eller utan Bokstäver innan numret.

Sen så läste jag att många lyckats registrera sitt eurobonus via sas. Jag har lagt in resor i SAS-appen och kan se dem där. Innebär det att de är registrerade till mitt Eurobonus?

Just i Garudas fall så gick det att lägga till bokningen i SAS efteråt o där lägga in EB-nr. Jag mejlade även Garuda direkt som bekräftade att de såg mitt EB-nr på bokningen nu, trots att det inte syns på deras hemsida.
Däremot har jag fortfarande problem med Xiamen och China Eastern.. gick varken o lägga in EB eller se dom i appen heller.

Toppen