J
Joni B Sawne
Guest
Någon som känner till hur Lufthansa gör med lounge på Arlanda från 1 september?
Jag frågade lounge ansvarige på ARN för några veckor sedan och han hade inte höt något då.Joni B Sawne skrev:Någon som känner till hur Lufthansa gör med lounge på Arlanda från 1 september?Klicka för att utvidga...
gastronaut skrev:Luxair lounge finder säger Norrsken, men det är Luxair (som inte är *A men väl Miles&more)Klicka för att utvidga...
Lounge = Pearl Lounge T5. Fast track inte testat.Tevyn skrev:Hur ligger det till med lounge och fasttrack för Eurowings om man är Senator på Arlanda?Klicka för att utvidga...
Överhörde samma fråga i söndags på väg in i Guldloungen, personalen svarade då att Senator krävdes för att komma in.SK989 skrev:Ska flyga Austrian för första gången sedan 1 september. Austrians hemsida säger fortfarande SAS Guldlounge om man är Senator, någon som vet om den uppgiften stämmer eller om det är en gammal uppgift som ligger kvar på hemsidan?Klicka för att utvidga...
PontusBC skrev:Åker kort resa med Lufthansa BC om 2 veckor är det fortfarande SAS loungen som gäller?Klicka för att utvidga...
Tack, jag såg denna också men tänkte att det fanns risk för att det låg kvar gamla uppgifter där.dino_81 skrev:Ja.https://www.lufthansa.com/ge/en/loungesSkickat från min iPhone med TapatalkKlicka för att utvidga...
flatwhite skrev:Någon som vet om man får tillträde till SAS business lounge på Arlanda som LH FT resande med Austrian economy?Klicka för att utvidga...