Senaste nytt

Ranka Köpenhamns Lounger

Om jag förstått det korrekt är Aviator samma som tidigare, medan "den finare" delen du syftar på, är det desamma som Atelier lounge och därmed gamla CPH lounge?
Att döma av hemsidorna kan man betala respektive 155 och 189 DKK för entré till endera.
Någon som kan säga något om innehållet rörande dryck och mat i dessa?
God dryck och god mat.

Aspire har den bedste mad ud af CPHs (ca. 10?) lounger. Carlsberg er mere som en bar, men har også gode oste og smørrebrød

Bästa, nu när det börjar vara så fullt överallt, är Amex lounge-on-the-go från Espresso House, som man sen inmundigar ute på rökrutan.

Har man lite mer tid, samt ork att gulla med personalen, så kan man låna ett sovrum i SAS guldlounge.

• Gilla
Reactions: pep
Aspire har den bedste mad ud af CPHs (ca. 10?) lounger. Carlsberg er mere som en bar, men har også gode oste og smørrebrød
Nja. Sitter på Aspire nu. Endast bröd med tråkiga pålägg och tråkiga sallader. SAS loungen hade i allafall lite mer mat och lite varmt. Men Aspire är mycket lugnare och har spritt om det är avgörande för någon.
Carlsberg var jag på i våras. Mitt minne säger att det var roligare pålägg och ost där. Och mer än ett sorts öl. På Arlanda tidigare idag var Pontus Lounge avsevärt bättre än SAS loungen både med mat, dryck och atmosfär. SAS loungen på Arlanda var helt fullt med folk precis som här på CPH.

Aspire: OK, du missede morgenmad peak og kom formentlig inden frokosten blev anrettet? De har ofte mange vine, inklusiv mousserende...
Pontus: Er vel den bedste lounge i Skandinavien?
Dog har Helsinki maaske endda endnu mere interresante/bedre lounger, har ikke vaeret der i aarevis, traenger vel til en tur i saunaen..

Aspire: OK, du missede morgenmad peak og kom formentlig inden frokosten blev anrettet? De har ofte mange vine, inklusiv mousserende...
Pontus: Er vel den bedste lounge i Skandinavien?
Jag var där 12.00. Det är väl rätt sen för start av dansk "frokost". Frågade om det skulle komma varmmat och fick "nej" som svar. Sedan kom de ut med lite soppa. Är tillbaka på SAS nu eftersom flyget till Boston är försenad, utan uppgift om hur länge (första uppdatering är beräknad till 14.10 och avgång skulle vara 14.05. Tydliga problem med flygplanet.

Toppen