Bra idé tack!Du kan ju köpa snus från Hemköp (30p/100kr) denna vecka.
Jisses vad bra! Hoppas att poängen för Enkla Elbolaget kommer in snart så att man kan byta till Skellefteå kraft!Skellefteå Kraft drar till med 10k (2.5k vanligt), bästa el-dealen nånsin? Utom konstanten Fortum dvs.
SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com
Citerar mig själv nu. Jag måste väl inte vänta på att poängen från Enkla Elbolaget ska komma in på mitt EuroBonuskonto innan jag byter till Skellefteå kraft (poängen finns registrerade som kommande i shopping-portalen)? Jag har varit kund hos Enkla Elbolaget i 3 dagar nu och det räcker väl för att få mina poäng? Det står ju ingenting om bindningstid i avtalet.Jisses vad bra! Hoppas att poängen för Enkla Elbolaget kommer in snart så att man kan byta till Skellefteå kraft!
Poängen för Enkla kom idag (har startdatum 1nov). Nu kan jag med säkerhet gå över till Skellefteåkraft.Citerar mig själv nu. Jag måste väl inte vänta på att poängen från Enkla Elbolaget ska komma in på mitt EuroBonuskonto innan jag byter till Skellefteå kraft (poängen finns registrerade som kommande i shopping-portalen)? Jag har varit kund hos Enkla Elbolaget i 3 dagar nu och det räcker väl för att få mina poäng? Det står ju ingenting om bindningstid i avtalet.
Jag kan väl anmäla mig till Skellefteå kraft redan ikväll med ett startdatum tex 3 november?