Jag fick voucher när jag gjorde match i juni.Ser inget i T&C att man inte skulle få några upgrade vouchers med statusmatchen, får man det?
Jag fick voucher när jag gjorde match i juni.Ser inget i T&C att man inte skulle få några upgrade vouchers med statusmatchen, får man det?
Jag frågade via epost och fick idag till svar att superlight är en godkänd klassSuperlight är ej godkänd klass.
Någon som kan bekräfta? Lite halvoklart när jag läser igenom. Räcker ex ARN-HRL-ARN i superlight?Uppfattar jag rätt att en T/R CPH-HEL är tillräckligt för att uppfylla challengen?
Drygt, bokade biljetter igår i vanlig Economy, 800 ner i papperskorgen på det för att besöka Helsingfors... Men matchningen kommer ju gå igenom åtminstone.Jag frågade via epost och fick idag till svar att superlight är en godkänd klass
Topp - bokade precis Superlight ARN-HEL t/r.Jag frågade via epost och fick idag till svar att superlight är en godkänd klass
Jag tycker inte sträckan är särskilt oklar om den funkar, står tydligt i terms? Det oklara är/var om Superlight räknas in, och jag tror inte du kommer få mer klarhet än inlägget precis ovan ditt.Någon som kan bekräfta? Lite halvoklart när jag läser igenom. Räcker ex ARN-HRL-ARN i superlight?
Snyggt där snigelkotten. Tack så mycket!Jag tycker inte sträckan är särskilt oklar om den funkar, står tydligt i terms? Det oklara är/var om Superlight räknas in, och jag tror inte du kommer få mer klarhet än inlägget precis ovan ditt.
Något du kan vidarebefodra? För så här står det i T&C på hemsidan så inte riktigt beredd på att lita på allt :OJag frågade via epost och fick idag till svar att superlight är en godkänd klass
Just därför jag frågade, jag skulle tro att det finstilta är bara kopierat från tidigare kampanjer.Något du kan vidarebefodra? För så här står det i T&C på hemsidan så inte riktigt beredd på att lita på allt :O
Samtidigt, ARN-HEL-ARN finns inte ens "Economy Light" utan enbart "Economy Superlight"
- Eligible ticket types: Economy Light, Economy Classic, Economy Flex, Premium Economy Light, Premium Economy Classic, Premium Economy Flex, Business Light, Business Classic, Business Flex; includes campaign fares.
Jag tror att "superlight" ersätter "light", dvs att de inte finns parallellt. Dvs "Superlight" är en variant av light på marknader där man uppfattade att det skulle vara gångbart att försämra ytterligare....
Samtidigt, ARN-HEL-ARN finns inte ens "Economy Light" utan enbart "Economy Superlight"