Tonton
Medlem
Boka två enkelresor?Poängpriset blir rätt när man söker till specifik flygplats. Alltså inte om man söker till "New York". Oerhört frustrerade då man inte får rätt pris om man vill flyga in till JFK och flyga hem från EWR.
Boka två enkelresor?Poängpriset blir rätt när man söker till specifik flygplats. Alltså inte om man söker till "New York". Oerhört frustrerade då man inte får rätt pris om man vill flyga in till JFK och flyga hem från EWR.
Har du provat att ange separata till/från-flygplatser?Poängpriset blir rätt när man söker till specifik flygplats. Alltså inte om man söker till "New York". Oerhört frustrerade då man inte får rätt pris om man vill flyga in till JFK och flyga hem från EWR.
Underbart tips, trodde det skulle funka. Men slår över från poängpriser till pris i kronor när jag ändrar.Har du provat att ange separata till/från-flygplatser?
Som Tonton skriver ovan - boka som två enkelresor.Underbart tips, trodde det skulle funka. Men slår över från poängpriser till pris i kronor när jag ändrar.
Inte i business nej. SAS har 8? avgångar om dagen till/från US. D v s 8*32*30 = 7680 platser i business under November från US->Skandinavien. Av dessa säljs just nu för poäng endast en plats från Atlanta den 17 November. I övrigt slut på bonusplatser i business.Kan någon hitta en enda reasa i nov från ARN på den här dealen? Typ 3-5 dagar på plats i valfri stad?
Hittar några få utresor med 5-6 timmar väntan i Köpenhamn, men ingenting alls i retur-resa.
Förslag på resor enligt ovan välkomnas!
Jag bokade frugan tor till New York som överraskning. Biz dit och plus hem.
Om det inte skulle funka att komma i väg och jag behöver avboka henne: visst får jag tillbaka alla 42k poäng och lite av dom där skatterna och avgifterna på typ 1050kr?