Cristoffer Cedergren
Medlem
Det är ju mycket intressant om de som bokat AF med EB nu får erbjudande sen om uppgradering vid online check in eller inte. Både från economy till premium ovh business och från business till first (La Premier).
Skaffa SAS Amex och dra in en 2-4-1 voucher så räcker poängen till business för två.Jag har typ 180.000 EB-poäng så räcker precis för 2 pers till Mauritius i economy med AF i januari
Vill gärna flyga business men verkar det osäkert att kunna betala för uppgradering?
Bättre köpa en business biljett, dock inte AF som blir ca 60.000 SEK
Hade hoppats hitta en businessbiljett Sky Team EB-poäng och sedan köpa till en cash
Svårt att hitta
Finns någon bra sökmotor för awardbiljetter Sky Tram?
Andra tips?
Tack för svarSkaffa SAS Amex och dra in en 2-4-1 voucher så räcker poängen till business för två.
Det kan bara du själv svara på, beror på hur snabbt du spenderar 150k vilket är högst individuellt.Tack för svar
Har Amex Classic som bara ger 2-4-1 i Europa
Vi ska resa i januari. Hinner men få en voucher tills dess om jag byter till ett mer avancerat AMEX-kort?
Tack för tips! Vart såg du ARN-MRU för 30K? Jag söker på ”boka med SAS partner” och hittar bara resor för 90.000 i economy@chrloc för mig låter det som ni borde vänta ett år med awardresan (såvida inte poängen löper ut). Uppgradera till ett Amex Premium innan 1/1-2025 och spendera ihop en voucher, då kommer poängen räcka till i princip hela världen ToR i business för 2.
Kollade ARN-MRU 14-24/1 och då fanns business för knappa 30K/p. Tar ni en väg eko borde ni kunna kapa ca 10K per biljett.
Antar att @Mr Basic pratar om revenue-biljetter finns för 30 tkr.Tack för tips! Vart såg du ARN-MRU för 30K? Jag söker på ”boka med SAS partner” och hittar bara resor för 90.000 i economy
När jag söker i vanliga sökrutan för SAS flight får jag inte ens upp Mauritius…
Tack för tips! Vart såg du ARN-MRU för 30K? Jag söker på ”boka med SAS partner” och hittar bara resor för 90.000 i economy
När jag söker i vanliga sökrutan för SAS flight får jag inte ens upp Mauritius…
Exakt. Ursäkta otydligheten.Antar att @Mr Basic pratar om revenue-biljetter finns för 30 tkr.