intressenten
Medlem
Inte det jag sa. Konceptet med att publicera.Vad menar du? Varför ska man skämmas för att man bokar en bonusresa som liknar någon annans?
Inte det jag sa. Konceptet med att publicera.Vad menar du? Varför ska man skämmas för att man bokar en bonusresa som liknar någon annans?
Syftar du på den med fel poängpris? För det har väl hänt flera gånger att SAS drog fel poäng?Inte det jag sa. Konceptet med att publicera.
South African har väl samma fast soft landing så den borde ju vara bättre om det enbart är status man är ute efter (Om man är EBD).Jag är nu nybliven Royal Orchid Plus Guld, den matchningen var det bästa då man har guld i 2 år utan att behöva göra något.
Syftar du på den med fel poängpris? För det har väl hänt flera gånger att SAS drog fel poäng?
Eller kanske någon post som redan tagits bort?
Förstår hur du menar men då kan BC lika gärna ta bort hela tråden, men den funkar väl som inspiration för andra. Och om man implementerar regler för när man får posta sin bokning så blir det lite som en "deterrent" mot att folk ska posta.
100% korrekt. Snor ett koncept härifrån och lägger ut det som sitt eget.Han menade nog att de kopierade hela mallen rakt av från forumet, inte att det postas lyckade bokningar generellt (även om man också ska hålla vissa bokningar för sig själv)
Air Canada har Lifetime Qualifying Miles (LQM) där 1 milj miles ger evigt guld (50K status), 2MM ger 75K status och 3MM ger Super Elite livet ut.Finns det nåt bolag inom Star Alliance som, likt SAS, har lifetime gold?
Air Canada har Lifetime Qualifying Miles (LQM) där 1 milj miles ger evigt guld (50K status), 2MM ger 75K status och 3MM ger Super Elite livet ut.
Ahh, förstår då, inte bra!100% korrekt. Snor ett koncept härifrån och lägger ut det som sitt eget.
Hur räknas dessa LQM:er? Är det alla miles man drar in i programmet eller är det bara butt-in-seat miles?
Hos American är det bara butt-in-seat miles som räknas. Och jag tror dessutom de måste vara betalda, dvs ej rewards. Utöver det delar de bara ut Gold efter 1MM och Platinum efter 2MM.![]()