Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Är det någon som sett premium economy från partners dyka upp? Jag sökte AMS-NYC och CDG-NYC på lite slumpmässiga datum framåt i tiden, men ser inte den kolumnen dyka upp. Är PE inte integrerat än?

• Gilla
Reactions: fcx
Fixade en bokning med Vietnam Air för två. Tog drygt 2,5 h innan jag fick igenom den med 2-4-1 och kom till betalningssidan.
Har nu fått bekräftelse, så får välja säte sedan och den finns i appen. Får säga att jag är förvånad att detta gick så enkelt. Vi som har varit med länge då man bara kunde ringa för att boka.
Uppdatering, gick att välja säte gratis på VietnamAir och våra EBD & EBG nummer var redan inlagda i bokningen.
Hur fick du 2-4-1 att fungera. Försökt till och från sedan 06 haha

Bara jag som får denna ruta så fort jag klickar i 2-4-1?
1725186243975.png

Bara jag som får denna ruta så fort jag klickar i 2-4-1?
Visa bifogad bild 156674
Jag får den konsekvent när jag söker vissa sträckor för vissa specifika datum. API:t ger internal server error. Har testat att byta datum och då går det men byter jag tillbaka får jag rutan. Har även testat i en annan webbläsare och får exakt samma fel för samma sträckor och datum.

Exempel
Enkelresa
22 jan 2025
2 vuxna
LPI-SGN

Omkringliggande datum ger inte internal server error.

Last edited:
Flera saker som jag upptäckt senaste 5 timmarna.

- 450kr per person i bokningsavgift online
- 2-1 voucher raderar nästan alltid business platserna eller går ej att applicera online
- Intra-Europa business kostar nästan lika mycket i avgifter som en ren köpt ekonomi-biljett
- Endast KLM-Air France och Vietnam har släppt business platser några som helst datum, kickat på 50 olika destinationer och cirka 7 månader i tid.
- Motorn är betydligt bättre på att sätta ihop resor än tidigare
- Till Sydamerika och Karibien hittar jag upptill 6-7 platser i business per flyg under lågsäsong
- Verkar vara blackout date från 18-dec till 7 jan för vissa destinationer KLM/Air France

Toppen