Hur fick du 2-4-1 att fungera. Försökt till och från sedan 06 hahaFixade en bokning med Vietnam Air för två. Tog drygt 2,5 h innan jag fick igenom den med 2-4-1 och kom till betalningssidan.
Har nu fått bekräftelse, så får välja säte sedan och den finns i appen. Får säga att jag är förvånad att detta gick så enkelt. Vi som har varit med länge då man bara kunde ringa för att boka.
Uppdatering, gick att välja säte gratis på VietnamAir och våra EBD & EBG nummer var redan inlagda i bokningen.
Jag får den konsekvent när jag söker vissa sträckor för vissa specifika datum. API:t ger internal server error. Har testat att byta datum och då går det men byter jag tillbaka får jag rutan. Har även testat i en annan webbläsare och får exakt samma fel för samma sträckor och datum.Bara jag som får denna ruta så fort jag klickar i 2-4-1?
Visa bifogad bild 156674
Flera saker som jag upptäckt senaste 5 timmarna.
- Endast KLM-Air France och Vietnam har släppt business platser några som helst datum, kickat på 50 olika destinationer och cirka 7 månader i tid.
Snyggt, har du någon specifik datum stäcka? är intresserad att se hur det skattas osv...Finns iaf Delta och Korean på vissa sträckor
Flera saker som jag upptäckt senaste 5 timmarna.
- Endast KLM-Air France och Vietnam har släppt business platser några som helst datum, kickat på 50 olika destinationer och cirka 7 månader i tid.
Har även sett China Airlines.Finns iaf Delta och Korean på vissa sträckor