Senaste nytt

Lufthansa/Swiss Companion Deals 2024, res senast 3e juni 2025

Kan konstatera som andra påpekat att det har varit svårt att lokalisera faktiska fly with me biljetter på rutter där det faktiskt funnits vettiga priser. Upplever som att det varit betydligt mindre andel biljetter tillgängliga i denna kampanj än de liknande som varit tidigare.

Helt omöjligt att hitta något tycker jag ....

Jag har försökt bokat något till Hong Kong i vår men drabbas av i-landsproblemet att det bara finns första klass på vägen hem hela tiden. Är det någon som har hittat ett datum med Business Class-tillgång i vår från Asien förutom Shanghai eller Incheon via Peking?

Jag upplever att allt försvann under dagen? Hittade massor igår i First till alla destinationer som Swiss hade, i morse något färre men fanns ändå bra med platser och under eftermiddagen är det 0. Även datum som kalendern på kampanjsidan påstår har bra pris går inte att hitta när man väl söker. Har de dragit tillbaka erbjudandet eller har allt köpts upp under dagen? Känns otroligt att det skulle vara bokat, vid klockan 10 fanns det gott om platser, vid 16 var allt borta på alla rutter.

Snustorrt... :mad: FIrst till SIN 2 pers 140 tkr... :eek:
Hur håller man kolla på sådana här deals i framtiden? Skickar LH ut dessa per mail?

Last edited:
LCY - ZRH - DXB för 717 £ (9700 kr) per person i Swiss 777 går inte att klaga på! Billigare från London än Stockholm/Göteborg, inte ofta man ser det.

Ja och påsken 2025 var nog dessutom undantagen...? Plus så nu hade någon Jeppe bokat in 2 platser med LX i First SIN-ZRH nu också, varvid de
A-platser jag ville ha kvar till in i det sista försvann i ett nafs också... :confused: (Inte min tur vecka... ) :mad:

Toppen