Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

Att varje EBG+ är kvalificerad för Radisson VIP-status är stor konkurrens för uppgraderingar på Radisson-hotellen i Skandinavien. Men tävlingen om uppgraderingar omfattar nu alla som lyckas använda direktuppgraderingslänken. Hej då till de få svituppgraderingarna.

Rebrand VIP status: VIF status — Vi inkluderar frukost.

Registrerade nu med befintligt konto hos Radisson Rewards. Funkade inte via e-post (annan än den jag har hos SAS, kanske därför?), däremot via medlemsnummer.

Ett tips för de som mig som vill nyttja förmåner men inte har nån ambition att spara poäng för att behålla nivå eller liknande verkar vara att aktivera ”Rabattökning”, då blir det billigare pris men färre poäng.
Rekommenderar att alltid testa pris både med och utan rabattökning. Ibland är priset lägre med ”utan rabattökning” påslagen.

Svårt att bli exalterad över detta. Länge sedan jag såg ett Radisson hotell som jag kände att "wow där skulle jag verkligen vilja ha en vistelse". Det enda jag kan komma på är Radisson Blu Aqua i Chicago och det handlar nog mer om Chicagos urvattnade utbud snarare om att det hotellet är något som får mig att gå utanför mina övriga program.

Att varje EBG+ är kvalificerad för Radisson VIP-status är stor konkurrens för uppgraderingar på Radisson-hotellen i Skandinavien. Men tävlingen om uppgraderingar omfattar nu alla som lyckas använda direktuppgraderingslänken. Hej då till de få svituppgraderingarna.

Rebrand VIP status: VIF status — Vi inkluderar frukost.
Jag tycker det har varit so-so med uppgraderingar som Premium, så har inte höga förväntningar. Men gratis frukost hade sparat mig någon tusenlapp i somras, så får kanske nytta av det under kommande året.

Toppen