Senaste nytt

Inbjudan till VIP på Radisson för EBG och EBD

I mejlet ikväll från SAS. Inte orkat kolla vad som gäller för att behålla status.
IMG_1451.png

Detta gäller inte bara EBG och EBD, jag som silver kunde få detta också tror det är öppet för alla. Giltig till 08/25. Fick inte ens mailet, såg på Loyaltylobby som hade en länk.

Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus
Registrerade nu med befintligt konto hos Radisson Rewards. Funkade inte via e-post (annan än den jag har hos SAS, kanske därför?), däremot via medlemsnummer.

Ett tips för de som mig som vill nyttja förmåner men inte har nån ambition att spara poäng för att behålla nivå eller liknande verkar vara att aktivera ”Rabattökning”, då blir det billigare pris men färre poäng.

Signade upp med existerande medlemskap, fick felmeddelande när jag försökte med min epost, men när jag skulle hitta mitt medlemsnummer i appen så visste den redan att jag var VIP till 08/25.
Snacka om Corn Flakes.

Vilka klantar som inte har säkerställt att detta bara fungerar för de som skulle bjudas in.

Stänger de inte ner möjligheten snart kommer statusen inte vara mkt värd sett till upgrades och andra begränsade förmåner.

Toppen