Senaste nytt

Frukost i SAS Lounge Arlanda?

Hej jag ska resa snart till Berlin med flygbolag SAS och flyger på morgon då jag köpte också ett tillgång till Lounge och undrar vad finns det i SAS lounge Arlanda för utbud mat även frukost på morgon?

Hej! Imorse fanns det yoghurt/fil, musli osv, ägg, pålägg ost, skinka, kalkon, kaviar leverpastej, smör, flera sorters hårt och mjukt bröd, kaffe, frukt, glass (tillfälligt), juice, kakor mm. Utöver det även öl och vin.
Var glassmaskinen igång? Den såg så bedrövlig ut där i hörnet, men jag hade lätt tagit en frukost-glass ifall jag hade vetat att det gick.

Självklart finns favorit frukostdrycken Cola Zero, väl kyld och för de flesta gratis.

Jag är inte säker när köper dig in om din tillgång är Businessloungen och då kan det vara något färre produkter vad som är tillgängligt än i Guldloungen
Känn ingen oro drycken jag jag skrev om ovan finns även i Businessloungen

Självklart finns favorit frukostdrycken Cola Zero, väl kyld och för de flesta gratis.

Jag är inte säker när köper dig in om din tillgång är Businessloungen och då kan det vara något färre produkter vad som är tillgängligt än i Guldloungen
Känn ingen oro drycken jag jag skrev om ovan finns även i Businessloungen
Ja det stådde bara "SAS Lounge" när jag köpte tillgång men ska prova gå till Guld lounge och testa.
Har betalat 300kr för detta men det var värt med sas vocuher.

Ja det stådde bara "SAS Lounge" när jag köpte tillgång men ska prova gå till Guld lounge och testa.
Har betalat 300kr för detta men det var värt med sas vocuher.
Guld loungen får inte äns betalande passagerare i Long haul business class besöka.

De får hålla till godo med sas andra(klass) longe som ofta inte är mycket bättre än sin bespottade granne pearl (fd Norrsken).

Toppen