Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Jag lade till ena benet HNL-NRT i F helgen innan, det tog 10 HUACA innan jag fick tag i en agent som ordnade det direkt (förutom biljetteringen som kom dagen efter, men var ju inte lika bråttom). Min erfarenhet är att de engelsk-talande är mer kunniga/villiga att hjälpa, iaf på helg. Alla agenter innan sa att du får vänta tills imorgon/det går inte.

Efter 6 st HUACA imorse så gav jag upp på vanliga linjen, de som tog sig an bokningen och försökte hävdade att de endast kunde göra bokningar 1-2 dagar framåt innan Amex supporten började jobba kl 9.

Bokade då på första försöket om hemresan som är om 3 dagar, utan problem!

Min first first hägrar

Aldrig flygit 747 eller a380 för den delen.

Men jag kan inte bestämma mig på destinationen. Målet är att endast flyga och lounga. Fått OK att vara borta på detonation 1 natt + flygtiden Båda vägar.

EZE för lång flygtid?
EWR för att se NYC igen?
IAD för att se Vita huset?

Hjälp mig välja. Jag kan åka typ när som innan September. Utgår från CPH men att pussla ihop det med FRA eller MUC är det minsta problemet

Min first first hägrar

Men jag kan inte bestämma mig på destinationen. Målet är att endast flyga och lounga. Fått OK att vara borta på detonation 1 natt + flygtiden Båda vägar.

EZE för lång flygtid?
EWR för att se NYC igen?

Hjälp mig välja. Jag kan åka typ när som innan September. Utgår från CPH men att pussla ihop det med FRA eller MUC är det minsta problemet
Om du bara hittar tillgänglighet så är EZE det självklara valet utav dessa tre.

Min first first hägrar

EZE för lång flygtid?
EWR för att se NYC igen?

IAD är trevligt, körde själv First t&r med övernattning i våras.

Toppen