Där har du sannolikt problemetNej inget sånt det enda som jag kan komma på spökar är att i bokningen har vi uppger samtliga namn enligt passet men på M&M kontot står det bara tilltalsnamnet och efternamnet.
Där har du sannolikt problemetNej inget sånt det enda som jag kan komma på spökar är att i bokningen har vi uppger samtliga namn enligt passet men på M&M kontot står det bara tilltalsnamnet och efternamnet.
Det finns väl inget i nedre baren på AMS 52 loungen som kostar något?Kostar extra nu
Kunde ändra personalia och bonusprogram via appen utan problem. Nu Senatorstatus inlagd på min *A-award bokad via SAS.Jag fick felmeddelande hos Lufthansa vid första försök (också med en Star Alliance Award bokat hos SAS), men det gick igenom vid andra försök hos Lufthansa. Ändrat via Lufthansa appen.
Tror loungerna i Zürich stänger kl 22:00. Bara Arrival lounge som är öppen till 01:00.Jag har också statusmatchat nu från EBG till Senator. Tog ungefär 30 minuter att bli godkänd.
Har en award från Shanghai till Zürich i december så jag ska försöka få ett tronsäte där. Tänkte också åka till Frankfurt i juli och flyga via Wien och München hem för 4 segment. Det kostar 800 kronor extra.
Edit:
Lounge tillgång vid ankomst kommer passa bra för i Zürich anländer jag klockan 19 från Shanghai och flyget till Göteborg går klockan 7 nästa dag.
Ja stänger klockan 22. Tänkte boka ett airside hotell efter det.Tror loungerna i Zürich stänger kl 22:00. Bara Arrival lounge som är öppen till 01:00.
Ändrade du från ditt EB till Senator i bokningen hos SAS?Kunde ändra personalia och bonusprogram via appen utan problem. Nu Senatorstatus inlagd på min *A-award bokad via SAS.
Tack vare detta kunde jag välja tronsäte på Swiss B77W långt innan resan och utan avgifter. Det fanns platser i Stübli båda vägarna!