Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Försökt pussla ihop något hela dagen i hängmattan... Vill ju även få uppleva något nytt och även få sin awgeek nörd i sig tillfredsställd. Såg att Austrian flyger sina nya 787 vissa dagar mellan Frankfurt och Wien, men lyckades inte biljettera det. Hittar bra pris med 787 inkluderat på Google, men när man klickar vidare till Austrian så hår det upp 11 000 kr i pris Tex BIO-FRA-VIE-CPH 22 juli.

Körde på en två dagars till Luxemburg med Lufthansa och Dolomiti för 1540kr i augusti. Får hitta något till Amsterdam senare under oktober/november så statusen håller i sig tills 2026.

Tips: För er som bor utmed Öresundstågslinjen eller Krösatågen mot Kalmar, glöm inte att det går lätt att flyga med LH-gruppen från KLR några dagar/vecka. Kräver ofta två byten om man väljer destinationer som inte trafikeras vidare från FRA, tex i Östeuropa. Tex nedan fem ben t&r Krakow för 2700 kr. Nån här kan säkert hitta ännu bättre!

[Rant] Argh, vad det är svårt att hitta tidtabeller nuförtiden [/Rant]

FRA-KLR-FRA verkar i alla fall flygas måndag och torsdag. Jag vill gärna testa KLR-FRA men inte helt MR-vänligt schema.
Må: 8:15-9:55 // 10:30-12:15
To: 16:15-17:55 // 18:30-20:15

Några tips på destinationer från Arlanda?
Moldavien, Bosnien, Makedonien.

Bara för att jag satt och grävde lite kommer här ett tips, som blev ca 100kr billigare än vad jag hittat tidigare. Rätt okey flygtider dessutom!
Destinationen är Chisinau, Moldavien.

1719218134343.png

Toppen