Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej, fler som har problem att man inte har tillräckligt många poäng? Har en resa Europa-Japan, 165000 poäng. Jag har 165400 poäng. Bokar för två pers samt vouchern, men det går verkligen inte att gå vidare. Till saken hör att jag köpte ca 400 poäng häromdagen. Någon smidig lösning nu när kundtjänst har stängt?
Logga ut och in
Byt webbläsare
Testa med annan rutt för att se om biljetterna är bokningsbara eller om de tyvärr spökar i systemet på något vis

Jag har bokat en semesterresa till vintern där jag åker award och övriga familjen åker revenue. Just nu på samma flighter.

Jag har nu hittat en öppning för att åka C award på utresan på en annan flight. Jag vill då ta med mig en av revenue PAX och vaska dennes utresa.

Hemresan har jag redan i C och revenue är i PE, så hemresan vill jag inte röra.

Bokningen skulle då se ut så här:

ARN-XXX-XXX- BKK 2 pax i C
BKK-VIE-ARN 1 pax i C

Pris =132'000p + 2-4-1?

Jag är villig att betala 165' + 2-4-1 om så krävs, dock kommer jag INTE lyckas hitta C award till pax nr. 2 BKK-VIE-ARN, så är det ens möjligt?

Jag har bokat en semesterresa till vintern där jag åker award och övriga familjen åker revenue. Just nu på samma flighter.

Jag har nu hittat en öppning för att åka C award på utresan på en annan flight. Jag vill då ta med mig en av revenue PAX och vaska dennes utresa.

Hemresan har jag redan i C och revenue är i PE, så hemresan vill jag inte röra.

Bokningen skulle då se ut så här:

ARN-XXX-XXX- BKK 2 pax i C
BKK-VIE-ARN 1 pax i C

Pris =132'000p + 2-4-1?

Jag är villig att betala 165' + 2-4-1 om så krävs, dock kommer jag INTE lyckas hitta C award till pax nr. 2 BKK-VIE-ARN, så är det ens möjligt?
Bara en heads up. Boka av utresan och strunta bara inte i att dyka upp för då kommer dom troligen boka av hemresan också.
att boka olika antal pers/ben är inte möjligt vad jag vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen