Senaste nytt

Första gången i Business Class

De har problem med serveringstillståndet på JFK, alla lounger som har Gate Gourmet som leverantör (ex LH och TK) är påverkade och får inte servera alkohol. Detta då de missat att ansöka om förnyat tillstånd. Kan dröja länge innan om de ens får förnyat.

Kul att du berättar om resan. Minns tillbaka till min egna första resa i business.
Instämmer att SAS, när de är som bäst, är riktigt bra. Kul att ni fick en så positiv upplevelse första resan. :)

Min första BC, egentligen hade jag gjort det med Omanair tidigare men då var jag så sjuk så jag sov hela flighten, gjorde jag med SAS till Chicago. Servicen från CPH till ORD var verkligen suverän. Det serverades så mycket champagne så jag missade helt att ta bilder från den resan. T.o.m vid frukosten frågade stewarden om vi ville ha champagne till frukost, såklart vi ville.

Tack för återkoppling med bilder och att få höra era intryck! Roligt att höra att ni var nöjda. Ett varningens finger; går fasligt fort att vänja sig att svänga vänster istället för höger vid påstigning ☺️ Välkommen till maximering av poängsamlandet - och användandet

Toppen