Man börjar ju undra hur deras kösystem ser ut för att hantera ansökningar. Min skickades in inom första timmen från att det gick live och har inte hört ett ord om det, den står som pending om man kollar status.
Ja om något är tveksamt så är det ju bara höra av sig, flera har ju blivit kontaktade om att skicka in id eller annat.Det borde ju betyda att det är tveksamheter i din ansökan kan man tycka men borde de inte höra av sig då?
Så ja, frågor...
Exakt samma här. Skickade in första timmen med ett foto från webläsaren, dvs exakt så som det stod i instruktionerna. Hemsidan säger pending. Dock så står det ju att det kan ta upp till 10 dagar. Men, ja kösystemet är inte helt tydligt!Ja om något är tveksamt så är det ju bara höra av sig, flera har ju blivit kontaktade om att skicka in id eller annat.
Kanske var dumt att man följde det till punkt och pricka och tog ett foto av skärmen och skickade in istället för en skärmdump som verkar ha gått bra för många.
Kanske var dumt att man följde det till punkt och pricka och tog ett foto av skärmen och skickade in istället för en skärmdump som verkar ha gått bra för många.
Kan bara instämma. Ansökte för ca 24h sedan o inget ljud ännu. Sambon skickade in precis efter mig o fick sitt svar vid 12 inatt, dock inte match till samma status om det nu skulle ha nån betydelse.Man börjar ju undra hur deras kösystem ser ut för att hantera ansökningar. Min skickades in inom första timmen från att det gick live och har inte hört ett ord om det, den står som pending om man kollar status.
Jag skickade precis in ansökan och de ville ha antingen ett foto av ett fysiskt medlemskort eller en icke beskuren skärmdump av medlemsinfon från kontot.Ja om något är tveksamt så är det ju bara höra av sig, flera har ju blivit kontaktade om att skicka in id eller annat.
Jag förväntar mig också strul tyvärr. På EB-kontot har jag med alla mina 3 förnamn (dumt nog) men på M&M-kontot endast tilltalsnamn.
Har du blivit godkänd nu?