Senaste nytt

SAS erbjuder nu Fast Track som tilläggstjänst

Ska flyga t/r till Paris, såg att jag kan lägga till det i appen för ARN-CDG men ej för CDG-ARN. Då till min fråga - finns det ens fast track i Paris? Kan inte hitta något om det.
Ja, reser man med SAS i Plus eller har guld- eller diamantkort har man fast track i Paris. Det heter "No. 1" eller något sånt. Är till höger när man kommer in på den satellit som SAS ofta använder på terminal 1. (Säkerhetskontrollen är först när man går ut till sin "gate-satellit".)

Ja, reser man med SAS i Plus eller har guld- eller diamantkort har man fast track i Paris. Det heter "No. 1" eller något sånt. Är till höger när man kommer in på den satellit som SAS ofta använder på terminal 1. (Säkerhetskontrollen är först när man går ut till sin "gate-satellit".)
Aha! Den har jag aldrig sett. Bra att veta för nästa flight från CDG.

Tack! Hoppas det stämmer nu. Vi har tidigare varit på Kastrup då SAS fast track varit stängd och vi inte fått gå igenom COH express trots EBD/EBG och SAS plus. Imorgon går planet 6:20 (ej Charter).

Tack! Hoppas det stämmer nu. Vi har tidigare varit på Kastrup då SAS fast track varit stängd och vi inte fått gå igenom COH express trots EBD/EBG och SAS plus. Imorgon går planet 6:20 (ej Charter).
För några veckor sedan var den stängd när jag hade en flight kl 06 - för mig det stod att den öppnade kl 05.30 - loungen öppnar 1 h innan första SAS flight (ej charter)

Toppen