Från juni 2023Vad har ändrats under 2022-2024?
Möjlig gratis uppgradering till bästa tillgängliga rum vid ankomst, avgörs utifrån bokningsläge och tillgänglig kapacitet.
T&C idag
Möjlig gratis uppgradering vid ankomst, möjlighet avgörs vid ankomst
Från juni 2023Vad har ändrats under 2022-2024?
Ingen skillnad för Platinum då de ska bli uppgraderade vid bokningstillfället. Nåt mer?
Ju, det är en ändring eftersom det inte längre är bästa tillgängliga rum.Ingen skillnad för Platinum då de ska bli uppgraderade vid bokningstillfället. Nåt mer?
En förändring jag tycker Strawberry borde göra är att höja värdet på restaurangkupongen för Platinum till 140-150 kr, eftersom alla priser höjts i restaurangerna.
Ett urval av förändringar:Vad har ändrats under 2022-2024?
Nej bara på Arlanda. Men oftast finns tex Comfort Kista eller Solna till lägre pris/natt om man bokar utan Mecenat. Om det är höga priser de dagar du ska till Sthlm så är det ju bra tillfälle att nyttja poäng istället.Nån som lyckats få till mecenatrabatt i Stockholm på något vänster?
Ja det är justeringar som vi får leva med. Respekt för att vi ser olika på saken, men jag förväntade mig större omändringar vid namnbytet och ihopslagning av bonusprogrammet med Norwegian. Det har inte skett, än.Ett urval av förändringar:
Poäng för övernattningarna har höjts.
Flera partners har tagits bort.
Möjligheten att köpa vouchers är borta.
Förändringar gällande vad man kan köpa för restaurangkupongen har ändrats.
Listan går säkert att fylla på.
Det är ändringar. Inte justeringar.Ja det är justeringar som vi får leva med. Respekt för att vi ser olika på saken, men jag förväntade mig större omändringar vid namnbytet och ihopslagning av bonusprogrammet med Norwegian. Det har inte skett, än.
Vi får nog fortsätta i en annan forumtrådDet är ändringar. Inte justeringar.

Vad är definitionen på en ändring och en justering?Det är ändringar. Inte justeringar.