Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Fredah

Medlem
Det här låter ju makabert. Att SAS skulle hänvisa till en tredje part som inget uttalat samarbete eller systemstöd existerar med skulle vara något helt nytt. Jag hoppas innerligt att det är på initiativ av någon individ (som har gått ett steg för långt).
Jag passade på att fråga när jag hade ett annat ärende till Diamond supporten och fick nedan svar
1707814069740.png
 

Axxo

Medlem
Jag kom och tänka på en sak gällande Chat flights..

Senaste x antal bokingar har SAS skickat ut en personlig kod till mitt nummer för att bekräfta att det är rätt person som gör bokningen.

Hur gör Chatflights när dom ringer åt andra?
 

TP12

Medlem
Jag kom och tänka på en sak gällande Chat flights..

Senaste x antal bokingar har SAS skickat ut en personlig kod till mitt nummer för att bekräfta att det är rätt person som gör bokningen.

Hur gör Chatflights när dom ringer åt andra?
Behövs verifikationskod om du har din säkerhetskod (tänker att Chatflights ber om säkerhetskoden)?
 
Som flera sagt innan så gäller koden man fått innan, så har man den så borde man kunna säga att jag har en.
Flertalet agenter är väll vana vid att folk inte kan minnas eller hitta den så dom väljer proaktivt att skicka ut en ny.
Men ja, dom har oftare på senaste tid valt att skicka en ny direkt, mendans andra inte frågar efter den...
 
Toppen