Senaste nytt

SAS Presenterar: Destination Unknown

Brandten

Medlem
5.15.1 på min Android också... på kollegans iOS var det också 5.15.1.
Kollade igår då fanns inga uppdateringar. Kollade nu och då fanns 5.14.0 från 23 december ute.
 

Attachments

  • Screenshot_20240205_185231_SAS.jpg
    Screenshot_20240205_185231_SAS.jpg
    368,7 KB · Visningar: 136
Det beror ju på vad som ingår. Det nämns aktiviteter, men inte om dessa kommer kosta pengar.

Tidigare så körde ju SAS resor till bla Champagne där det inte var specificerat exakt vad som ingick, många ansåg att det var mycket billigare att boka själv. När det sedan visade sig vad som faktiskt ingick så var priset helt plötsligt väldigt billigt och många ångrade nog att de inte åkte med.
Tänkte precis samma tanke, jag ångrar att jag inte följde med. SAS verkar ju har rätt bra erfarenhet av att genomföra bra event (som man får betala för själv) vad hette konceptet? SAS Dreams var det väl?
 

palmen

Moderator
Tänkte precis samma tanke, jag ångrar att jag inte följde med. SAS verkar ju har rätt bra erfarenhet av att genomföra bra event (som man får betala för själv) vad hette konceptet? SAS Dreams var det väl?
Tråd finns här. Alla poängterade att det var för dyrt.

Nu tror jag inte det blir på denna nivå för denna unknown resa. Men jag gissar att SAS inte flyger iväg folk 4 dagar / 3 nätter, låter de betala hotell själva och sen flyger hem folket igen utan att något annat också sker.
 

lillemannen

Medlem
Tråd finns här. Alla poängterade att det var för dyrt.

Nu tror jag inte det blir på denna nivå för denna unknown resa. Men jag gissar att SAS inte flyger iväg folk 4 dagar / 3 nätter, låter de betala hotell själva och sen flyger hem folket igen utan att något annat också sker.
Man kan bli lite avundsjuk på vad man fick prova där. Se sista posten #88 i länken
 

fcx

Medlem
Jag tänker lite så här avseende destination. Om det är tre nätter ute så måste man ha en plan för vad som sker med maskin+crew, som (förmodligen) inte stannar på destinationen.

Om det är någon destination som SAS inte flyger på så måste man göra två tomflygningar. Det är visserligen inte helt omöjligt (om man har något för maskinen att göra på destinationen, eller motsvarande), men tror ända att det är flyg till någon befintlig SAS-destination.

För de som gillar dataanalys, finns det några andra "udda" flygningar på CPH dessa dagar som kan ge ledtrådar?
 

Plus

Medlem
Blurrade bilden är ju Toulouse, ser ni inte det???

/s

Dock är ju bilden inte Svalbard om vi säger så..

Den ligger inte med som ankomst på TLS men det behöver inte betyda någonting. Det enda det egentligen inte betyder är att TLS hittills har spoilat det,
 
Toppen