Senaste nytt

Amex Platinum/Centurion rabatter på skistar

palmen

Moderator
Amex har sedan något år tillbaka samarbete med skistar. Som Platinum/Centurion kund får man en hel del rabatter och förmåner.

Tex 25% på alla EQPE produkter i skistsar shop. Lite ironiskt så kan man dock inte betala med amex.

Kommer för egen del kunna nyttja skidhyra och lite annat på en av skidresorna i vinter.

Finns det något nytt erbjudande för 2025 för Skistar med Amex Platinum? Har inte platinum så jag ser inte erbjudanden i experience appen, men kan vara sugen på att signa upp på platinum om det finns bra erbjudande.

Tex 25% på alla EQPE produkter i skistsar shop. Lite ironiskt så kan man dock inte betala med amex.
På Skistarshops hemsida så kan man sedan en liten tid tillbaka (några veckor isch?) faktiskt betala med amex, märkte det när jag handlade på mellandagsrean.

Liftkort som köps online (vet ej hur det är på plats) fungerar ju sedan länge att betala med amex.

edit: såg att det var 1 år gammalt inlägg. Men kanske likväl intressant för vissa :)

Finns det något nytt erbjudande för 2025 för Skistar med Amex Platinum? Har inte platinum så jag ser inte erbjudanden i experience appen, men kan vara sugen på att signa upp på platinum om det finns bra erbjudande.
Det finns under offers i appen.
IMG_7801.jpeg

Toppen