Senaste nytt

Tänkte köpa Apple watch S9 och undrar vilken alternativ är bäst för maximal poängintjäning för mitt köp?

Kalfinans

Medlem
Hej!
Tänkte köpa Apple watch S9 och undrar vilken alternativ är bäst för maximal poängintjäning för mitt köp? Är det via zupergift? (Använder SAS Amex Classic)

Hittar du en butik som du kan köpa via Zupergifts utbud av presentkort är det högst troligt den bästa intjäning du kommer att hitta. Brukar inte gå att dubbeldippa via onlineportalen men värt ett försök om butiken finns med där :D

Hittade NetOnNet som säljer denna klockan och som finns i zupergift. Dock ser jag inte vart man kan tillämpa själva presentkortet i netonnets hemsida?

Jag beställde en s9 via Eurobonus-shopen - Elgiganten presentkort, för någon månad sen. Då använde jag curve för att dubbeldippa mot poänghelgen nu.
Blev en hel del poäng faktiskt.

Snyggt, tack! Vet du hur länge det tar för presentkorten att dyka upp från eurobonus shop till zupergift? Och sen från zupergift till netonnet presentkort? Tänkte göra allt detta på plats i butiken.
Zupergift har jag fått direkt typ, men när man väl ska få andra presentkort via Zupergift så skiljer det sig mellan bolagen man väljer. Vissa direkt och andra har tagit upp till 1 dag tror jag. Inte provat netonnet tyvärr

Toppen