Flying Blue öppnar upp Award flights i First Class hos fler flygbolag samt ny partner i Karibien

• Thread starter Thread starter Robert flysas
  • Start date Start date
R

Robert flysas

Guest
Air France har gått ut och ”hintat” att fler flygbolag kommer läggas till på denna lista. Får man hoppas på Delta One

Ny partner i Karibien:

Winair - med bas på Sint Maarten (SXM)
Boka First Class awards hos följande - fler kommer läggas till:

China Eastern
Garuda Indonesia
Xiamen Air

Robert flysas skrev:Air France har gått ut och ”hintat” att fler flygbolag kommer läggas till på denna lista. Får man hoppas på Delta OneNy partner i Karibien:Winair - med bas på Sint Maarten (SXM)Boka First Class awards hos följande - fler kommer läggas till:China EasternGaruda IndonesiaXiamen AirKlicka för att utvidga...

Du kan boka Delta One redan nu, det är ju deras business class som heter så.

Hachans skrev:Du kan boka Delta One redan nu, det är ju deras business class som heter så.Klicka för att utvidga...
Air France första klass heter La Première. Det jag menade var att jag hoppas att Delta kan bokas in via Flying Blue Award i deras first kabin, Delta One.

Robert flysas skrev:Air France första klass heter La Première. Det jag menade var att jag hoppas att Delta kan bokas in via Flying Blue Award i deras first kabin, Delta One.Klicka för att utvidga...

Ja, jag förstod det. Och berättar för dig att Delta One kan bokas redan nu som Flying Blue award eftersom business class awards, vilket Delta One är, redan är tillgängliga.

Att de kallar vissa businessprodukter first i USA är förvirrande, men det är bara C i annat namn.

Hachans skrev:Ja, jag förstod det. Och berättar för dig att Delta One kan bokas redan nu som Flying Blue award eftersom business class awards, vilket Delta One är, redan är tillgängliga.Att de kallar vissa businessprodukter first i USA är förvirrande, men det är bara C i annat namn.Klicka för att utvidga...
Ja, dessa namn hit o dit Vad bra, då är all fakta på plats

Back