Visa bifogad bild 147151
Tyvärr var uppkopplingen lite för dålig för bilder när vi flög in över Grönland, så det får ni nu istället
Visa bifogad bild 147154
Visa bifogad bild 147148
Visa bifogad bild 147150
Visa bifogad bild 147149
Visa bifogad bild 147152
Visa bifogad bild 147153
Då det nu var väldigt tort i strupen så tog jag en för laget å begav mig bakåt i kabinen i jakt på dryck! Framme vid bakre galley så träffade jag på vårat eminenta CC, som glatt frågade vilken sort jag ville ha när jag frågade om det fick bra att få mer vin. Lite pass över bristen på motstånd så svarade jag fromt att jag gärna ville ha vitt, och under tiden hon rotade I lådorna så trillade det även ner var vi satt , och hon frågade om även
@mha ville ha mer. Givetvis!
ville jag alltså ha två totalt blev då motfrågan, och stursk som jag blivit av mina framgångar så sa jag lätt försynt att vi gärna ville ha två var!
Under tiden hon letar efter vitt vin å lådorna så frågar jag hennes kollega hur lång deras rotation är, och konstaterar glatt när jag får svaret att vi även flyger hem med dem på söndag
I ögonvrån får jag även syn på något som sällan undgår mitt öga, en flaska bubbel i botten på vagnen! Jag frågar så glatt om det även går för sig att få varsin bubbel, vilket hon med lite möda letar fram.
Visa bifogad bild 147155
Efter att ha blivit tillfrågad vad vi ska göra i San Francisco så kort tid (dricka öl), så får jag även lite förmaningar om att vara försiktig i, och en genomgång av vilka kvarter som tydligen är lite värre än andra, inte helt oväntat så är tex Union Square inte jättebra längre (det förfallet har jag dock sett under de senaste åren). Vilket också av en händelse råkar vara precis där vi bokat hotell. Kommer bli bra detta!
20A, over and out (for now)!