Senaste nytt

Vart ska vi åka från Bangkok?

Buffy

Medlem
Hej gänget,
Har en award med Austrian till BKK den 17 feb - 1 mars. Men helt ärligt är jag lite trött på Thailand och skulle gärna se något annat.
Tyvärr är det svårt att hitta platser då vi är 4 + infant. Så mina tankar är att kolla på revenue alternativ (eller award) från BKK till någon trevlig destination med sol och bad som inte ligger för långt ifrån Bangkok.
Kom gärna med tips och idéer.

• Gilla
Reactions: Gus
Hej gänget,
Har en award med Austrian till BKK den 17 feb - 1 mars. Men helt ärligt är jag lite trött på Thailand och skulle gärna se något annat.
Tyvärr är det svårt att hitta platser då vi är 4 + infant. Så mina tankar är att kolla på revenue alternativ (eller award) från BKK till någon trevlig destination med sol och bad som inte ligger för långt ifrån Bangkok.

Filipinerna eller Bali hade jag personligen satsat på!

Hej gänget,
Vietnam, tx Phu Quoc eller Malaysia, Langkawi

Phu Quoc eller Saigon och flodbåt till Vung Tau. Phu Quoc Novotel är Kanon även för de med barn. 15 min med Taxi till Nattmarknaden eller några minuters promenad till restauranger i närheten.

Är väl inte så mycket sol & bad där? :cool:
Jag förstår var du lägger tolkningen, men jag håller inte med dig.
Det är ju högst personligt vad man klassar som "sol och bad", är det varmt och soligt? Ja. Går det boka hotell med pool? Ja.
Siem Reap va bara ett exempel på ett av ställen man kan besöka där det finns lite historia och se, finns ju en sydkust med öar man kan besöka där man kan få din version av "sol och bad" som uppenbarligen måste innehålla strand för att räknas :)

Toppen