Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
BUMP!

Eftersom alla är här ( inkl. mig själv) är väldigt intresserad av status hos flygbolagen.
Kan man inte göra en BC tagg tex Den orangea är motsvarande bas i hur aktiv man är på BC.se tex 0-1000 inlägg
2000-4000 inlägg = Vit Tagg
4000 inlägg + = Svart tagg...
Någon som tycker lika? eller såga det? :)

Mvh

Rolig idé, men tycker personligen att det är lite segregerande. Risk att det blir lite "vi & dom" stämning.... Små exklusiva skaror.

Jag vet att det även gäller när vi flyger, men tycker ändå att businessclass.se bör vara en sida där alla skriver & läser på samma premisser. Räcker, för mig, att vara en del av HELA businessclass.se :)

Givetvis skulle man kunna trycka upp svarta/vita/oranga taggar... Men då borde vi iaf inte göra en stor sak av det inne på forumet.

Om många på forumet tycker annorlunda än mig gällande detta så ska givetvis redaktionen överväga :) Själv är jag ganska diskret även med min oranga tagg, så mina åsikter är säkert inte representativa.

Alla idéer uppskattas givetvis!! :)

Status baserat på inlägg brukar i snitt oftast få enbart en effekt på forum: Massa lågkvalitativa inlägg för att nå högre. Idén är god, utfallet brukar vara sämre.

Håller med Palazzi till punkt och pricka. :)

Jag gillar precis som Palazzi att det är ett forum, utan uppdelning. Och jag gillar verkligen de orangea taggarna som jag har på mina väskor idag!

Sen är ju dessutom "antal inlägg" ett särdelest uselt mått på hur mycket man bidrar med till forumet: kan med ganska liten ansträngning skriva ett par hundra inlägg om dagen utan att egentligen tillföra någonting. "AHO Tea Points" (eller motsvarande) skulle eventuellt kunna vara ett rimligt mått.

Ok, det köper jag! :)
Tror aldrig jag tackat för detta forum, gör det nu!
Tack för ett bra forum och alla som tar sig tid att svara på de frågor man har!

Mvh

Från och med den 19:e Januari kommer en ny BusinessClass mini-tagg finnas tillgänglig i våra loungehörnor på ARN, OSL och CPH. Jag har beställt 1000st till att börja med och fyller på i takt med att det behövs.

Den ursprungliga serien á 1000 taggar kommer aldrig upprepas, den som har en sådan var med från början :)

Nu kommer jag aldrig våga sätta min tag på incheckat bagage igen, nu vill man ju inte ta risken att släppa den ur sikte nångång :)

Men ärligt! Jag beställde en då de skulle skickas ut, men den kom aldrig! Kan någon i redaktionen svara på det. Vore kul om jag fick den ngn gång.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen