Senaste nytt

hur ser man om man har 2-4-1 voucher?

martin.S

Ny medlem
Hejsan Kära experter. har haft mitt sas amex ngt år nu och är upp i 100 000+ poäng . men jag kan inte hitta om jag har en voucher?. står det tydligt någonstans eller hur bär man sig åt?. Tacksam för all hjälp, Mvh Martin

Hejsan Kära experter. har haft mitt sas amex ngt år nu och är upp i 100 000+ poäng . men jag kan inte hitta om jag har en voucher?. står det tydligt någonstans eller hur bär man sig åt?. Tacksam för all hjälp, Mvh Martin
Hej och välkommen hit. Du ska kunna se dina vouchers om du loggar in på SAS eller i appen. Du får oftast ett brev hemskickat också från Amex.

Kan lägga till att det enklaste (för mig) är att inloggad på webben gå till följande sida och göra valfri sökning:

I resultatet ser du då längst upp:
Screenshot 2023-08-27 at 08.40.43.png

Kan lägga till att det enklaste (för mig) är att inloggad på webben gå till följande sida och göra valfri sökning:

I resultatet ser du då längst upp:
Visa bifogad bild 145338
Nuförtiden är det superenkelt i appen.
Bara klicka på ”more”, sedan ”wallet” och så ”eb vouchers”. Där syns allt.

Attachments

• IMG_0195.png
    IMG_0195.png
    220,6 KB · Visningar: 116
Toppen