Well. Alla biljettklasser tar dig lika långt.Jag har hitintills inte blivit stoppat SAS, med sent bokad biljett på prime time.
Men EBD och med C-klass verkar man komma långt med SAS, dock med en stor kostnad..
Well. Alla biljettklasser tar dig lika långt.
Det blir bra att det blir definierat. Särskilt när det är extern personal. Jag har som EBD med biljett i C (travel pass) blivit nekad att åka med tidigare avgång vid gate i Göteborg under våren tex. Med argumentet "du måste prata med sas om det och det hinner du inte för de har ingen personal innanför säkerhetskontrollen utan du måste ut till incheckningen igen"...
Så framförallt om de kan få in det i appen så kan det ju bara bli bättre....
Normalt är det så,Hmm, vettigt att få den insikten, jag har alltid varit av tron att det är gate agenterna som har de största musklerna.
En gång per (åter)kvalificering, och du kan göra det först efter din grace-period går ut. Jag har medlemsår jan-dec med graceperiod jan-mars och jag kunde senast dela ut ett nytt EBG från april.Dum fråga men jag kör.
Efter att ha varit guld i ett år som blir jag Diamond nu igen. Om jag ger bort ett guld nu (kvalår). Kan jag då ge ett till i nästa period? Eller är det en gång per kval?
Skickat från min SM-G990B2 via Tapatalk
Aha! Min Diamondperiod gick ut 1 juni och det var omöjligt (elektoniskt) att ge bort ngt före 1 juni, så du menar att det går nu, när jag fallit ner till egenhändigt intjänat Gold?En gång per (åter)kvalificering, och du kan göra det först efter din grace-period går ut. Jag har medlemsår jan-dec med graceperiod jan-mars och jag kunde senast dela ut ett nytt EBG från april.
Ja, ett EBS borde du ha att ge bort?Aha! Min Diamondperiod gick ut 1 juni och det var omöjligt (elektoniskt) att ge bort ngt före 1 juni, så du menar att det går nu, när jag fallit ner till egenhändigt intjänat Gold?
Borde ju under min tid som Diamond kunnat ge bort ett Gold till min Kjaerste, min tji.Ja, ett EBS borde du ha att ge bort?
Aha, trodde du hade gett bort ett EBG-kort för länge sedan som EBD och undrade när du kunde ge bort igen. Jag har behövt använda mobilen för att ge bort kort, för på min laptop (Mac) så var det någon vajsing på ge bort-sidan, har för mig att inte alla fält kom upp, så det inte gick att slutföra.Borde ju under min tid som Diamond kunnat ge bort ett Gold till min Kjaerste, min tji.