Det är en kampanj för uppgradering så det går ju bara ut till befintliga kortinnehavare.Märkligt, har inte fått något mail om detta. Har aldrig haft AMEX och sitter och väntar på ett rimligt erbjudande vilket jag tycker 30k hade varit (men passar nog på 20k utifrån vad jag sett historiskt).
Fler som inte fått mailet alls?
Verkar ju konstigt att de bara skickar ut sign-up till utvalda mail, borde de inte vilja få ut det till alla? Ser inget på hemsidan fortfarande, har några vänner som är intresserade som inte fått något.
Det är ju bara för upgrade, ser inget på hemsidan om sign-up endast.När tror vi nästa AMEX värvningskampanj kommer
Går det att se dessa kampanjer någonstans? Inte fått mailet ännu och ser inget på sas eller amex sidor/appar. Samma för mig, har inte fått något mail. Mailet till mig var egentligen till min mamma som aldrig haft Amex, nog därför hon fick mailet om att skaffa Amex för första gången. Varken...www.businessclass.com
Om du menar för uppgradering av kort - så klickar du dig bara in på "uppgradera kort"-delen på hemsidan.Kan nån dela link till ny ansök? Denna kampanj är inte på AMEX/SAS sidan och jag (och kanske många här) har inte fått kampanj mejl.
(Sorry for my terrible Swedish)
Du kommer inte få någon ”bekräftelse” om att du är registrerad i kampanjen och att 20tusen poäng väntar på dig.Ni som uppgraderat, fick ni någon bekräftelse på mail? Har inte hört något, så jag provade att chatta, men de visste ingenting.