Senaste nytt

50% rabatt på Hilton, Conrad mfl till 7:e Jan 2013

Priserna gäller till 7e january och just det datumet börjar nya promon :rolleyes:

Between 7January and 31 March 2013, you can earn double Miles or double Hilton HHonors™ Points
when you enjoy a stay at any one of more than 3,900 participating hotelswithin the Hilton HHonorsportfolio of brands.

Måste man registrera sig för detta eller gäller det för alla?

Bodde med det här erbjudandet på Hilton Slussen igår och vid incheckning började de prata om att det bara var för anställda osv och frågade hur jag hade fått tag på det erbjudandet. Jag sa att jag inte visste att det var för anställda och att jag fått länken av en kompis (som kanske känner någon som jobbar på Hilton?). Efter att ha pratat med sin kollega lite kom de fram till att det nog var ok i alla fall.

Fick rum med utsikt mot takåsarna upp mot söders höjder. Är säkert trevligare åt andra hållet. Tyckte rummet var väldigt litet också men för en person gick det så klart bra. Får se hur det blir med poängintjäning.

• Gilla
Reactions: Gus
Bodde med det här erbjudandet på Hilton Slussen igår och vid incheckning började de prata om att det bara var för anställda osv och frågade hur jag hade fått tag på det erbjudandet. Jag sa att jag inte visste att det var för anställda och att jag fått länken av en kompis (som kanske känner någon som jobbar på Hilton?). Efter att ha pratat med sin kollega lite kom de fram till att det nog var ok i alla fall.

Fick rum med utsikt mot takåsarna upp mot söders höjder. Är säkert trevligare åt andra hållet. Tyckte rummet var väldigt litet också men för en person gick det så klart bra. Får se hur det blir med poängintjäning.

Tror det har konstaterats att det är en "Family and Friends"-rate i den bemärkelsen att man som kund uppmanas att dela med sig av den. Varken i Singapore eller Malaysia anmärkte de vid incheckning och poäng har trillat in.

Toppen