NotRyan
Medlem
Det tar sju minuter från T2B till T2A om man inte såsar på....Jag skulle säga 9 till 11 på väg ut, 13-16 tillbaka och då till gate A2x![]()
Det tar sju minuter från T2B till T2A om man inte såsar på....Jag skulle säga 9 till 11 på väg ut, 13-16 tillbaka och då till gate A2x![]()
Det går att komma snabbare till T2A från T2B om ni hittar en barmhärtig chaufför med golfbil påväg tillbaka till T2A.Det tar sju minuter från T2B till T2A om man inte såsar på....
Det är väldigt sant, haha....Det går att komma snabbare till T2A från T2B om ni hittar en barmhärtig chaufför med golfbil påväg tillbaka till T2A.![]()
![]()
Oas är det bra att Röra på sig både före och efter loungebesöken...Det går att komma snabbare till T2A från T2B om ni hittar en barmhärtig chaufför med golfbil påväg tillbaka till T2A.![]()
![]()
Jag har frågat några gånger utan framgång!Det går att komma snabbare till T2A från T2B om ni hittar en barmhärtig chaufför med golfbil påväg tillbaka till T2A.![]()
![]()
Du ser helt enkelt för ung och spänstig ut! ;-)Jag har frågat några gånger utan framgång!![]()
Jag har aldrig druckit kaffe i dessa lounger av en konstig anledning...För någon som aldrig tagit ett morgonflyg från Heathrow tidigare utan enbart fokuserat på Champagne så är jag nyfiken på vilka som har bäst kaffe av United, Singapore och Air Canada? (Okej då om ni tjatar så jävligt så smiter jag väl in hos United och tar ett glas innan avfärd!)
Frukosten säger min magkänsla att den kommer nog va ganska lika för min vegetariska sambo, men tänker hon ska få bästa förutsättningarna med kaffet!![]()
Bra uteslutningsmetod! MIn magkänsla sa dock att dom kanske kan lösa kaffe i baren på United att dom är lite barista och bartenders!Jag har aldrig druckit kaffe i dessa lounger av en konstig anledning...
Dock hade jag valt SQ loungen pga Nordamerika/England har svårt att göra gott kaffe.