Senaste nytt

Söker Stockholm - Bangkok Utresa Okt/Nov/Dec 2 mån

mmarcuss

Medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? - Stockholm (Även direktflyg från någon av Europas flygplatser går bra - så löser jag ditresan själv)
  • Var är din destination? - Bangkok
  • När vill/behöver du resa ut? - Okt/Nov/Dec
  • När vill/behöver du komma hem? - Ca 2 månader vistelse
  • Hur länge vill du vara borta? När vill/behöver du komma hem? - Ca 2 månader vistelse
  • Hur många personer som skall resa? - 2 st
  • I vilken kabinklass? - business eller first
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? -
  • Vad är din budget? (per person) - spelar ingen roll - poäng. Kan även betala för ekonomi biljetter om det går att uppgradera med poäng t.ex?
Har letat i ett par timmar, verkar vara riktigt svårt till Asien. Är det värt att vänta? Eller går det att t.ex boka SAS ekonomi först och sen uppgradera eller liknande?

Utresan som du nämner verkar dock vara via Jeddah eller Dacca. Kanske om man är sugen på ett ”äventyr”..
Haha precis, de där resorna finns ju såklart. Och som jag skrev i posten - om utresa inte Stockholm så behöver det ju vara direktflyg för att det inte ska bli för lång resa, då kan man ju lika gott flyga direkt med thai i ekonomi från Sthlm.

Haha precis, de där resorna finns ju såklart. Och som jag skrev i posten - om utresa inte Stockholm så behöver det ju vara direktflyg för att det inte ska bli för lång resa, då kan man ju lika gott flyga direkt med thai i ekonomi från Sthlm.
Det där förstod jag inte. Menar du på alvar att det är att föredra en direktflygning i ekonomi a 14 timmar än att flyga business och ha ett par mellanlandningar? Ja vi är väl olika, och det finns ju folk som flyger Ryan Air också... För lång resa och du ska vara iväg upp till 2 månader. Jag hade förstått resonemanget om det handlade om vändande flyg eller typ 2-3 dagars resa.

Toppen